כך תשדרגו עם מולר את סעודת החג החלבית בשבועות

עפר גדנקן No Comments on כך תשדרגו עם מולר את סעודת החג החלבית בשבועות

מולר, מותג היוגורט המוביל מאירופה, מזמין את הצרכנים ליהנות מהקינוח האולטימטיבי לסעודת חג השבועות. המגוון הרחב של מוצרי מולר מאפשר לכם ליהנות מיוגורט משובח בטעמים ייחודיים שמתאימים במיוחד לסעודה החלבית בחג.

15:15
30.04.24
ידידיה מאיר No Comments on להמשיך למרות האכזבה: אמא מאיר על היום ש'בין לבין'

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תחת המותג מולר משווקים מבחר מוצרי יוגורט איכותיים וטעימים במיוחד. למולר סדרות ייחודיות עם מגוון סוגי טעמים ותוספות שמתאימים לכל אחד:

מעוניינים בקינוח מתוק ומפנק? קחו מולר mix – גביעי יוגורט עם תוספות מפנקות כמו גלילי ופל ממולאים או פצפוצי שוקולד.

מי שמעדיף קינוח פרי מרענן במיוחד יכול לבחור ביוגורט מסדרת מולר froop, יוגורט ביו עם קציפת פרי קטיפתית רעננה במבחר טעמים. אוהבים את הפרי כפי שהוא? מוזמנים להנות ממולר simply fruit עם חתיכות פרי מהטבע. סדרת מולר simply fruit 0% מאפשרת ליהנות מיוגורט עם חתיכות פרי מרעננות עם 0% שומן.

סדרת מולר נטורל – יוגורט ביו לבן מ-100% רכיבים טבעיים, מתאימה למי שמחפש קינוח בריא ומשובח לאחר חגיגת הקלוריות שבסעודה. רוצים לגוון את היוגורט הלבן? קבלו את מולר ביאנקו – יוגורט במתיקות מעודנת. ולמי שרוצה את הטופ – מולר heaven: קרם יוגורט עשיר, סמיך וקטיפתי ובתוכו חתיכות פרי עסיסיות במיוחד.

היוגורטים האיכותיים של מולר מיוצרים ללא חומרים משמרים בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית. סדרת מולר froop בהשגחת בד"ץ איגוד הרבנים מנשסטר מייסודו של הרב וועסטהים זצ"ל בראשות הרב לנדאו שליט"א



0 תגובות